Khamis, 28 Januari 2010

NEW LABUAN TOBACCO COMPANY LTD (N.L.B.T.C.L.) ESTATE SHOP TOKEN FOR SALE



Baru-baru ni saya berpeluang untuk memiliki lagi satu coin atau token New Labuan Tobacco Company LTD (N.L.B.T.C.L.) satu sen. Kedua-duanya masih dalam keadaan amat cantik dengan hampir tiada kesan calar cuma hitam akibat oxidation antara lembapan udara dengan bahan komposisi coin atau token ni iaitu brass.

Kedua-duanya saya amat sayang tapi terpaksa dilepaskan salah satu sebab saya nak "trade" lak dengan item yang lain. Saya tau, cukup ramai kenkawan yang berminat, tapi pada yang serious nak melengkapkan koleksi, silakan le email kat saya di fazilster@gmail.com untuk perbincangan. Saya nak jual coin/token yang pertama..yang gambar paling atas. Entah le, kadang-kadang bila difikirkan kali kedua..tak sanggup lak nak jual sebab item ni semakin hari semakin rare dan mahal, cuma..apa pun cepat-cepat le email sebelum saya berubah hati lak tak jadi jual.

ITEM INI TELAH PUN DIJUAL PADA 29 JAN. 2010

4 ulasan:

  1. ko lama sangat hilang...blog pun dah bersawang teruk

    BalasPadam
  2. hehe,takpe...yang penting aku token sebegini masih wujud.dapat tengok pun cukup...manatau esok lusa ada jodoh jumpa lagi.

    BalasPadam
  3. Buyer yg beli tu sebenarnya dah booked lama, bertahun dia cari dan tak pernah dapat, bila aku listkn je dlm blog dia terus contact, tak sampai 24 jam dah terjual. Takpe, lps ni turn hang lak. Kalau aku dpt je aku akan terus contact hang!

    BalasPadam